maspc maspc .

maspc

کوله پشتی |خرید کوله پشتی | خرید اینترنتی کوله پشتی از نمایندگی دلسی در ایران

 

راهنمای خرید کوله پشتی

کوله پشتی درواقع، به‌شکل ساده‌شده، کیسه‌ای از جنس پارچه است که با استفاده از دو بند روی شانه‌ی کاربر قرار می‌گیرد. کوله پشتی عموماً توسط دانش‌آموزان، مسافران، ورزشکاران و افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که مجبور هستند وسیله‌های متعدد با وزن بالا را به مدت طولانی حمل کنند، چرا که استفاده از کیف دستی برای حمل این وسایل باعث واردآمدن فشار بیش از اندازه به دست فرد می‌شود. در برخی از انواع کوله‌پشتی بیشتر وزن بار با استفاده از بندی نرم برای کمر به این قسمت بدن منتقل می‌شود و از بندهای شانه بیشتر برای حفظ تعادل بار استفاده می‌گردد. چنین ساختاری باعث می‌شود تا حمل کوله پشتی راحت‌تر صورت پذیرد و فشار کم‌تری به بدن وارد آید زیرا عموماً قسمت‌های کمر و ران‌ها قدرت بیشتری نسبت به شانه‌ها دارند. استفاده از بند برای بستن کوله‌پشتی دور کمر همچنین به کاربر امکان چابکی بیشتری می‌دهد و از آن‌جا که بار کوله‌پشتی را نزدیک مرکز بدن او نگاه می‌دارد، به حفظ تعادل آن کمک می‌کند. شرکت‌های مختلفی از سال‌ها پیش تا امروز در زمینه‌ی تولید انواع کوله‌پشتی فعالیت داشته‌اند. شرکت دلسی، از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی انواع کیف و چمدان، نیز در این بین اقدام به طراحی کوله‌پشتی منحصربه‌فرد، کارا، مقاوم و بسیار زیبا نموده و اکثر آن‌ها با گارانتی اینترنشنال به بازار عرضه می‌کند. شما کاربران محترم میتوانید خرید  کوله پشتی را از سایت شرکت دلسی انجام دهید.

انواع کوله‌پشتی

انسان‌ها از زمان‌های بسیار دور بارها را روی دوش خود حمل می‌کرده‌اند، اما جابه‌جاکردن بارهای سنگین بدین شکل، آن‌گونه که امروز هست، در گذشته کار آسانی نبوده. انسان‌ها مجبور بوده‌اند با بارهای بسیار از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر مهاجرت کنند تا شرایط محیطی مساعد زندگی در فصول مختلف را پیدا کرده و در آن محیط برای مدتی روزگار بگذرانند. جابه‌جایی وسایل مختلف همواره به‌عنوان نوعی ضرورت باقی مانده و این امر باعث شد تا تلاش برای ابداع ابزاری که بتوان با استفاده از آن بار را به‌صورت راحت‌تری روی دوش حمل کرد در ذهن بشر شکل بگیرد و سپس به‌تدریج دچار تغییر و تحویل شود. کوله-پشتی-دلسی-مدل-Adorball با توجه به این که استفاده از کوله پشتی غیر استاندارد باعث می‌شود که درد زیادی در ناحیه کمر و شانه‌هایتان احساس کنید و وارد شدن فشار زیاد به این منطقه در نهایت باعث مشکلات جدی برای کاربر خواهد شد. از این رو در هنگام خرید کوله پشتی باید برای جلوگیری از این حالت از یک کوله پشتی با کیفیت مناسب و برندی معتبر استفاده کنید. کوله پشتی‌های برند دلسی طبی بوده و دارای امکانات  بسیاری برای راحت بودن کاربر هستند. کوله پشتی دلسی مدل Adorball سایز متوسط رنگ قرمز یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای انتخاب و خرید کوله پشتی مطمئن است. جنس این کوله پشتی Nylon 230 deniers  بوده و دارای یک تبله است. ابعاد خارجی کوله پشتی دلسی مدل Adorball سایز متوسط رنگ قرمز 15*29*41  سانتی‌متر و  و دارای حجم خارجی 18 لیتر است. وزن کلی چمدان در حالت خالی 0.5  کیلوگرم است و جایگاه لپ تاپ این کوله پشتی برای لپ تاپی با ابعاد 13.3 اینچ  مناسب است. این کوله پشتی فوق العاده سبک بوده و در این حالت می‌توانید به سادگی آن را حمل کرده و  احساس راحتی داشته باشید. طراحی این کوله پشتی به صورتی است که بتوانید وسایل خود را مرتب و تفکیک شده در آن قرار دهید. هم‌چنین این کوله پشتی دارای محافظ لپ تاپ بوده و کاور نگهدارنده لپ تاپ دارد.

 

انواع کیف لپ تاپ

کیف‌هایی که برای محافظت و جابه‌جایی لپ‌تاپ‌ها طراحی شده‌اند، دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نیاز و سلیقه‌های گوناگون طراحی شده‌اند. آشنایی با انواع کیف لپ‌تاپ و ویژگی‌های آن‌ها پیش از خرید، می‌تواند در انتخاب و خرید مناسب‌ترین نوع کیف لپ‌تاپ برای هر فرد نقش بسیار مؤثری داشته باشد. گذشته از این تعیین دقیق هدف از خرید کیف لپ‌تاپ کمک می‌کند تا مناسب‌ترین نوع کیف لپ‌تاپ انتخاب و خریداری شود و کاربر مدتی پس از خرید به مشکل برنخورد. به‌عنوان نمونه اگر هدف از خرید کیف لپ‌تاپ استفاده از آن در سفرها ست، بهتر است کیف لپ‌تاپی مستحکم‌تر و جادارتر برای قراردادن لوازم مورد نیاز سفر را انتخاب کرد نه کیف لپ‌تاپی که برای استفاده‌ی روزمره طراحی شده است. کیف-دستی-اپ-تاپ-دلسی انواع کیف لپ تاپ و ویژگی‌های آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

1- کیف لپ‌تاپ بیزنسی چمدانی

این نوع کیف‌ لپ تاپ بیشتر برای حمل لپ‌تاپ در سفرهای کاری برون‌شهری کاربرد دارد. مسلماً هیچ کس دوست ندارد مجبور باشد تا حین سفر تعداد زیادی کیف و چمدان را با خود حمل کند و بنابراین کیفی که این امکان را به او بدهد تا تمامی آن‌چه در یک سفر به آن نیاز دارد را در آن بگنجاند، دقیقاً آن‌چیزی ست که مسافر به آن نیاز دارد و کیف لپ‌تاپ بیزنسی نیز با همین هدف طراحی شده. این نوع کیف لپ‌تاپ مانند چمدان‌ها دارای دسته‌ای بلند و چرخ‌هایی برای کشیدن کیف روی زمین حین جابه‌جاکردن آن است. اگرچه این نوع کیف لپ‌تاپ از قدیمی‌ترین مدل‌های کیف لپ‌تاپ است و در حال حاضر کیف‌ لپ‌تاپ‌ها و چمدان‌هایی طراحی و تولید شده‌اند که حمل لپ‌تاپ و لوازم سفر را به اشکال دیگری، مانند امکان متصل‌شدن کیف لپ‌تاپ به چمدان حین سفر، در اختیار مسافر قرار می‌دهند، اما این نوع کیف لپ‌تاپ همچنان طرف‌داران خود را دارد و هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مزایای استفاده از کیف لپ‌تاپ بیزنسی چمدانی

  • درصورت استفاده از این نوع کیف لپ‌تاپ دیگر نیازی به آویختن آن روی دوش و شانه یا حمل آن با دست وجود ندارد.
  • با استفاده از این نوع کیف امکان افتادن ‌لپ‌ تاپ روی زمین وجود نخواهد داشت.
  • به‌همراه داشتن این نوع کیف لپ‌تاپ به فرد حالت و ظاهری رسمی و بیزنسی می‌دهد.

2- کوله‌پشتی لپ‌تاپ

کوله‌پشتی‌های لپ‌تاپ یکی از انواع جدید کیف برای جابه‌جایی و محافظت از لپ‌تاپ هستند. برخی از انواع کوله‌پشتی‌ لپ‌تاپ مختص حمل لپ‌تاپ و وسایل جانبی آن مانند شارژر، موس و ... هستند و اندازه‌ی کوچک‌تری دارند، اما بعضی دیگر علاوه بر لپ‌تاپ امکان حمل وسایل دیگر را نیز به کاربر می‌دهند و مسلماً نوع دوم از نوع اول لپ‌تاپ بزرگ‌تر و به‌تبع سنگین‌تر است.

مزایای استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ

  • این نوع کیف لپ تاپ با استفاده از دو بند مقاوم به‌صورت ثابت و بی‌حرکت روی دوش کاربر قرار می‌گیرد و درنتیجه امکان افتادن آن روی زمین وجود ندارد.
  • در بسیاری از کوله‌پشتی‌های لپ‌تاپ امکان تغییر طول بند وجود دارد و کاربر می‌تواند آن را در راحت‌ترین و بهترین وضعیت ممکن با توجه به بدن خود تنظیم کند.
  • در صورت استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ وزن لپ‌تاپ تقریباً به‌طور مساوی روی دو شانه تقسیم می‌شود و فشار زیادی روی یک دوش وارد نمی‌شود.
  • در صورت استفاده از کوله‌پشتی لپ‌تاپ دست‌های کاربر آزاد هستند، این مزیت برای بسیاری از افراد مهم و حتی حیاتی است!

3- آستین لپ‌تاپ

آستین لپ‌تاپ یکی از انواع جدید محافظ برای لپ‌تاپ است. پس از ابداع لپ‌تاپ‌ها طراحی آن‌ها به‌تدریج بهتر و کاراتر شد، تا به امروز که لپ‌تاپ‌ها با وزن و ضخامت آن‌چنان کمی به بازار عرضه می‌شوند که می‌توان آن‌ها را مانند یک کتاب در دست داشت و جابه‌جا کرد. ایده‌ی طراحی آستین لپ‌تاپ نیز پس از طراحی و تولید این لپ‌تاپ‌های فوق باریک ایجاد شده است. در طراحی این نوع کیف لپ تاپ هیچ بندی استفاده نشده، بلکه تنها یک قسمت معمولاً زیپ‌دار برای جای‌دادن لپ‌تاپ در آن تعبیه شده است. جنس این نوع کیف لپ‌تاپ به‌گونه‌ای ست که بتواند حداکثر محافظت از دستگاه را در برابر ضربه، خط‌ وخش، رطوبت و ... داشته باشد.

مزایای استفاده از آستین لپ‌تاپ

  • آستین لپ‌تاپ بسیار خوش‌دست‌تر از دیگر انواع لپ‌تاپ است.
  • آستین لپ‌تاپ نسبت به دیگر انواع کیف لپ‌تاپ سبک‌تر و باریک‌تر است.
  • قیمت آستین لپ تاپ معمولاً از دیگر انواع کیف لپ‌تاپ کمتر است.
  • حمل لپ‌تاپ با استفاده از این کیف به کاربر ظاهری حرفه‌ای‌تر می‌بخشد.

4- ساک لپ‌تاپ

این نوع کیف لپ‌تاپ شبیه ساک دستی‌هایی ست که معمولاً خانم‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند. این نوع کیف لپ‌تاپ نیز همانند ساک دستی‌ها معمولاً مناسب برای خانم‌ها طراحی می‌شود. داخل ساک لپ تاپ محفظه‌ای برای قراردادن لپ‌تاپ به‌گونه‌ای که دستگاه کاملاً در آن ثابت باشد تعبیه می‌شود. برخی از انواع ساک لپ‌تاپ تنها مختص حمل لپ‌تاپ و لوازم جانبی آن هستند و برخی دیگر دارای فضای بیشتری برای جای‌دادن وسایل معمول مورد نیاز خانم‌ها نیز هستند و بدین‌ترتیب دیگر نیازی به استفاده از یک کیف دیگر به همراه ساک لپ‌تاپ برای حمل وسایل مورد نیاز نخواهد بود.

مزایای استفاده از ساک لپ‌تاپ

  • این نوع کیف لپ‌تاپ دارای دو بند در دو سوی کیف است و به‌همین سبب به کاربر این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و بدون هراس از افتادن آن، ساک را روی دوش خود حمل کند.
  • خانم‌هایی که از این نوع کیف لپ‌تاپ استفاده می‌کنند ظاهری حرفه‌ای‌تر در محیط‌های کاری و درسی خواهند داشت.
  • ساک لپ‌تاپ فشن‌تر است و با مد پوشاک امروزی هم‌خوانی بیشتری دارد.

5- کیف لپ ‌تاپ نامه‌رسانی

کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی حالتی شبیه به کیف‌های قدیمی پست‌چی‌ها دارد و شاید بتوان گفت پرکاربردترین نوع لپ‌تاپ در حال حاضر است. این نوع کیف لپ تاپ به نام کیف لپ‌تاپ یک‌طرفه نیز شناخته می‌شود، چرا که دارای بندی مقاوم است که با استفاده از آن می‌توان کیف را روی یک دوش آویزان کرد.

مزایای استفاده از کیف لپ تاپ نامه‌رسانی

  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی معمولاً دارای فضای اضافه برای حمل دیگر وسایل مورد نیاز کاربر هم هست.
  • امکان حمل لپ‌تاپ نامه‌رسانی به دو صورت دوشی و دستی برای بسیاری از افراد مزیت قابل توجهی است.
  • این کیف ظاهری رسمی به کاربر می‌دهد و برای محیط‌های کاری و تحصیلی بسیار مناسب است.
  • کیف لپ‌تاپ نامه‌رسانی با انواع پوشاک هم‌خوانی دارد و برای استفاده در بیشتر مکان‌ها مناسب است.
کیف‌های لپ تاپ دارای انواع دیگری نیز هستند که استفاده از آن‌ها رواج کمتری دارد. همان‌طور که طراحی کیف‌های لپ‌تاپ طی سال‌ها پیشرفت داشته، احتمالاً در آینده نیز چنین خواهد بود و طرح‌های کاراتری برای محافظت و جابه‌جا کردن لپ‌تاپ ارائه خواهند شد. شرکت دلسی انواع مختلف کیف لپ‌تاپ را با تنوع بسیار از نظر جنس، رنگ، اندازه و ... طراحی و تولید کرده است. تمامی محصولات این شرکت با گارانتی اینترنشنال به بازار عرضه می‌شوند.

جنس انواع کیف لپ‌تاپ

کیف لپ تاپ با استفاده از پارچه‌های مختلفی مانند برزنت، چرم، پلی‌استر، فوم و ... ساخته می‌شوند. کیف‌های دلسی معمولاً از جنس پلی‌استر یا پلی‌آمید هستند و استحکام آن‌ها بسته به تراکم یا دنیر پارچه دارای تنوع است. هرچه دنیر پارچه‌ی مورد استفاده برای ساخت کیف لپ‌تاپ بیشتر باشد، استحکام آن نیز بیشتر خواهد بود و البته قیمت آن نیز به‌تبع بالاتر. در طراحی برخی از کیف‌های دلسی از روکش تفلون نیز استفاده شده که باعث می‌شود کیف ضد آب و ضد لک شود. کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-+Quarterback

وزن کیف لپ‌تاپ

وزن کیف لپ‌تاپ از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید هنگام خرید به آن توجه داشت. برخی از انواع کیف لپ‌تاپ آن‌قدر سنگین‌ اند که حمل آن‌ها بدون لپ‌تاپ هم دشوار است! انتخاب کیفی با گنجایش و تعداد تبله‌ی بیش از نیاز نیز وزنی اضافه را هنگام حمل به کاربر تحمیل می‌کند و به‌همین دلیل بهتر آن است که کیف لپ‌تاپی با گنجایش بیش از نیاز انتخاب و خریداری نشود. کیف‌های لپ تاپ دلسی بسیار سبک طراحی شده‌اند و معمولاً وزن آن‌ها کمتر از یک کیلوگرم است. وزن کم این کیف‌ها در کنار طراحی مهندسی‌شده‌ باعث می‌شود تا حداقل فشار به دست یا شانه وارد شود.

امکانات ویژه‌ی کیف‌های لپ‌تاپ دلسی

برخی از مدل‌های کیف لپ‌تاپ دلسی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابل  نصب روی دسته‌ی چمدان یا کیف بیزنسی دلسی باشند تا حمل آن‌ها در سفرها بسیار آسان‌تر شود. برخی از کیف‌های لپ‌تاپ دلسی علاوه بر این دارای جیبی برای قراردادن کارت‌های آراف‌ آی ‌دی یا موبایل هستند، تا با استفاده از آن‌ها مانع سرقت اطلاعات شخصی کاربر شد. بیشتر انواع کیف لپ تاپ دلسی قابل شست‌وشو با دست هستند و می‌توان به‌سادگی آن‌ها را با استفاده از آب و کف و یک برس نرم شست‌وشو داده و تمیز کرد. گذشته از تمامی این موارد انواع کیف لپ تاپ دلسی دارای گارانتی بین‌المللی هستند و امکان بهره‌مندی از خدمات پس از فروش این شرکت در تمامی کشورهایی که دارای نمایندگی شرکت دلسی هستند وجود دارد. برای خرید کیف لپ تاپ با توجه به نیازهای مختلف در سایت ایران دلسی، می‌توان در قسمت فیلتر دسته‌بندی مربوط به کیف لپ‌تاپ، سایز، رنگ، تعداد تبله‌ها و حدود قیمت را فیلتر کرد تا جست‌وجو آسان‌تر شود و تنها کیف‌هایی نشان داده شوند که با فاکتورهای انتخاب‌شده تطابق دارند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۴۴ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)