maspc maspc .

maspc

کراتینه مو در کرج

کراتیه مو به منظور صاف و براق کردن مو به کار می رود. این روش یکی از سریع ترین روش های صاف کردن موهای مجعد و وز می باشد. کراتین نوعی پروتئین موجود در موهای انسان می باشد که اثر لخت کنندگی بر روی موهای انسان دارد. افرادی که دارای موهای مجعد و یا وز هستند، مقدار کراتین کمتری در ساختار موهای خود دارند. به همین دلیل از ماده کراتین به منظور صاف کردن موهای این افراد استفاده می شود.

کراتینه مو در کرج را از ما بخواهید . 


کراتیینه مو در طالقانی کرج

کراتینه مو در طالقانی کرج ، روش کار کراتینه کردن مو به این صورت است که آرایشگر مواد کراتین را بر روی موهای شما گذاشته سپس به وسیله اتو، این مواد را بر روی موهای شما تثبیت می کند. هر چقدر موهای شما بلندتر و حجیم تر باشد مواد و هزینه بیشتری مصرف می شود. مثلا ممکی است نود دقیقه یا بیشتر زمان ببرد.


فروش محصولات کراتیه مو در طالقانی کرج

فروش محصولات کراتیه مو در طالقانی کرج ، کراتینه ممکن است از منابع طبیعی یا مصنوعی تولید شود. کراتینه برای موهای آسیب دیده بر اثر رنگ کردن زیاد، سشوار کشیدن زیاد، اتو کشیدن زیاد که حالت طبیعی و براق خود را از دست داده اند استفاده می شود. به یاد داشته باشید اگر فرآیند کراتینه به درستی و اصولی انجام نگیرد خود، سبب آسیب زدن بیش از حد به مو خواهد شد. در حقیقت کراتین عوارض خاصی برای موها ندارد بلکه روش نادرست کراتینه کردن، سبب آسیب به موها خواهد شد.


انواع محصولات کراتینه مو در طالقانی کرج

انواع محصولات کراتینه مو در طالقانی کرج ، کراتین مو در دو نوع مختلف در بازار موجود می باشد. برخی از این کراتینه ها به عنوان احیا کننده و برخی دیگر به عنوان صاف کننده می باشند. عموما کراتینه کردن مو به عنوان درمان کننده، صاف کننده و به منظور نابودی وزی و مجعدی موها کاربرد دارند. به عنوان مثال کراتین احیا کننده به عنوان تقویت کننده و ویتامینه کردن موهای دمیج شده یا به عبارتی آسیب دیده استفاده می شوند. کاربرد دیگر این مواد، برای افرادی است که تمایلی ندارند مجعدی موهایشان از بین رود و تنها قصد تقویت موهایشان را دارند، باید از این نوع کراتینه استفاده نمایند.


بهترین محصولات کراتینه مو ارزان در طالقانی کرج

بهترین محصولات کراتینه مو ارزان در طالقانی کرج ، ماندگاری کراتین مو بین چهار تا شش ماه می باشد که البته این میزان به نوع نگهداری و شیوه کراتینه کردن مو و نوع مواد کراتینه و درجه کیفی آن بستگی دارد. عده ای تصور دارند کراتین مو باعث ریزش می شود با اینکه در دستورالعمل کراتینه ها درج شده که در ریشه موها استفاده شوند اما حدود 1 الی 2 سانت بالاتر از ریشه موها استفاده می شود تا سلامت کامل موها حفظ شود.

منبع : کتاب نقره ای 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۸:۲۱ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)