maspc maspc .

maspc

صندلی کارمندی چیست؟

صندلی کارمندی:
صندلی کارمندی یک صندلی اداری به حساب می آید که در شرکت ها آن ها را مشاهده می نمایید. اما صندلی کارمندی دارای یک سری امتیازات خاص است که آن را از دیگر صندلی های اداری جدا می سازد. خصوصیات خاصی که صندلی های کارمندی از آن برخوردارند این است که از خستگی و کلافگی کارمندان جلوگیری می شود. صندلی های کارمندی باید حتما از جک تنظیم ارتفاع برخوردار باشند، تا کارمند بتواند ارتفاع صندلی را با توجه بر قد خود کم و زیاد کند.
میز کارمندی:
میز کارمندی جزو لوازم کاربردی در یک دفتر کار محسوب می شود. اندازه میز کارمندی با توجه به اندازه فضا ساخته می شوند. همچنین میز کارمندی باید از چند کشو برای قرار دادن وسیله ها داخل آن برخوردار باشد. زیرا گذاشتن وسیله های بر روی میز در یک فضای اداری اصلا جلوه ی زیبایی ندارد.
نیم ست اداری:
شاید که اسم نیم ست اداری به گوشتان خورده باشد و برایتان جالب باشد که بدانید نیم ست اداری چیست و چه کاربردی دارد. نیم ست اداری از یک مبل دو نفره و دو عدد مبل یک نفره تشکیل می شود. این مدل نیم ست اداری از فضای کمی نیز برخوردار هستند و به شکل معمول داخل اتاق مدیران قرار دارند. نیم ست اداری بسیار زیبا و شکیل ساخته می شوند و به فضا زیبایی خاصی را می بخشد و در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارد. از نیم ست اداری می توان در پذیرایی از مهمانان اداری خود استفاده کنید. نیم ست اداری را می توانید در انواع گوناگونی اعم از: کاسپین، صدفی، کاترین و .... را تهیه نمایید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۲۸:۱۹ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)