maspc maspc .

maspc

لوله گالوانيزه سبك

لوله گالوانيزه سبك ، نوعي از لوله سياه درزدار است كه با استفاده از ورق هاي فولادي و آهني ساخته مي شود. در اين لوله و اتصالات آن، به منظور افزايش مقاومت، از آلياژ روي به روش گرم و سرد براي گالوانيزه كردن لوله استفاده مي كنند تا اين لوله، در مقابل عوامل خوردگي فلزات داراي دوام بيشتري باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۸:۴۳ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

تقويت هوش در بزرگسالان

اگر به دنبال تقويت حافظه خود هستيد و مي‌خواهيد از ۱۰۰ درصد مغزتان استفاده كنيد يا مي‌خواهيد هوش خود را تقويت كنيد. اگر مي‌خواهيد بدانيد كه چطور مي‌توانيد مغز خود را فعال كنيد و اينكه چه بخوريد تا حافظه قوي داشته باشيد با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۱۶:۵۲ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

سقف وافل چيست و آنچه درباره آن بايد بدانيد

سقف وافل يكي از انواع سقف هاي بتني است كه علاوه بر ظاهري شكيل، مزاياي اقتصادي و فني بسياري را نيز داراست. براي اجراي اين نوع سقف از قالب وافل استفاده مي شود كه وزن مرده سازه را به مراتب كاهش مي دهد و نماي زيبايي در سطح زيرين سقف ايجاد مي كند. در سايت زاگرس بنا ضمن آشنايي با پيشينه تاريخي سقف وافل با روش اجرا، نحوه طراحي، مزايا و معايب آن آشنا مي شويد و به سوال سقف وافل چيست پاسخ داده مي شود. در انتها نيز سازه هاي بزرگي كه از اين روش استفاده كرده اند، مرور مي گردند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۵:۳۸ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

سمعك چيست ؟

سمعك چيست ؟ حدود 230 هزار نفر در ايران و 70 ميليون نفر در جهان هستند كه مشكل كم شنوايي يا ناشنوايي دارند . سمعك يكي از نياز هاي اساسي جوامع امروزي را در بر گرفته است . سمعك به افراد كم شنوا كمك مي كند شنوايي نرمالي داشته باشند .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۰۷ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

راههاي كاهش تشنگي در ماه رمضان

آب بدن مهمترين عاملي است كه مي تواند براي روزه داران باعث مشكلات زيادي شود و حتي جان فرد را به خطر اندازد. آمادگي تغذيه اي براي استقبال از ماه مبارك رمضان عامل موثري در كاهش مشكلات روزه داري در اين ماه است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۱۷ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)