maspc maspc .

maspc

چاپ روي فلز

آشنايي با چاپ روي فلز:

يكي از خدماتي كه مجتمع چاپ هنر نوين ارائه مي‌دهد، چاپ روي فلز است كه اين كار را با استفاده از دستگاه‌هاي پيشرفته به شكل مستقيم انجام مي‌دهد. از اين تكنولوژي براي موارد مختلفي استفاده مي‌شود كه بيشتر روي تابلوهاي هنري، شهري، جاده‌اي، خيابان، بالاي سنگ مزار، عكس‌هاي پرتره شهدا و… كاربرد دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۱۰:۳۲ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

كوله پشتي |خريد كوله پشتي | خريد اينترنتي كوله پشتي از نمايندگي دلسي در ايران

در اين بخش مي خواهيم به شرح دو نوع از محصولات ويژه شركت دلسي بپردازيم. كوله پشتي و كيف لپ دلسي از پر فروش ترين محصولات اين شركت مي باشد كه اكثر خريد هاي اين محصولات به صورت اينترنتي و از سايت ايران دلسي مي باشد. توضيحات هر نوع محصول در بخش توضيحات محصول درج شده است و مي توانيد با مطالعه ي آن ها انتخابي دقيق داشته باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۶:۴۴ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

پرستاري سالمندان

بيماري‌هاي متداول سالمندان | مراقب سالمند

برخي بيماري‌ها سالمند را كاملا تضعيف مي‌كنند تا جايي كه سالمند اصطلاحا زمين‌گير مي‌شود و در مراحل تشديد بيماري امكان هيچ‌گونه تحركي نخواهد داشت. در اين حين پرستار سالمند بيمار بايد بداند كه گذراندن مدت زمان زياد روي تخت مساوي است با زخم بستر؛ بنابراين بايد اصول جلوگيري از زخم بستر را اجرا كند. مثلا مرتب سالمند را جا به جا كند تا به جريان خون بهتر كمك كرده باشد و يا براي اين كار به آرامي بدن او را ماساژ دهد. از ديگر بيماري‌هايي كه سالمندان از آن رنج مي‌برند مي‌توان به دمانس يا زوال عقل اشاره كرد. نگه‌داري از چنين سالمنداني مستلزم داشتن روحيه‌اي قوي و صبر و حوصله‌اي بسيار است. معمولا اين‌گونه سالمندان بيمار، سوالات مكرر مي‌پرسند به اين علت كه حافظه آن‌ها زوال يافته است، بنابراين پرستار سالمندي با اين شرايط بايد با سعه صدر با او رفتار كند. البته لازم به ذكر است سالمندان مبتلا به دمانس  شديدا بي‌قرار مي‌شوند در اين هنگام گاه آن‌ها را در يك اتاق نگه‌ مي‌دارند و يا در موارد شديدتر آن‌ها را به تخت مي‌بندند. براي مقابله با بيماران دمانس اين روش اصلا روش مناسبي نيست. اگر از پس بيمار سالمند خود كه دمانس دارد بر نمي‌آييد بهترين راه استخدام پرستار سالمنداست كه با تجربه و دانشي كه دارد مي‌تواند آرامش را به سالمند برگرداند و موجبات كم‌تر اذيت شدن آن‌ها را با بهره‌گيري از اصول روان‌شناسي فراهم آورد.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۹:۰۰ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)

آموزش خواندن برگه آزمايش خون به زبان ساده + جدول

همه مردم معمولا سالي يك بار آزمايش خون مي دهند تا از سلامتي بدن خود اطمينان حاصل كنند، اما همه نمي توانند از نتيجه آزمايش خون خود سر در بياورند و مجبورند آن را نزد پزشك ببرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۴۰:۲۶ توسط:maspc موضوع: نظرات (0)